Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sukkerfri uke/måned/år for barn - hva synes du?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-15, 20:47   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukkerfri uke/måned/år for barn - hva synes du?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg synes det er helt greit så lenge ungen ønsker det selv.
Eldste her hadde 9 sukkerfrie måneder, han fikk alle lørdagsgodtpengene som han sparte i en egen krukke. Det ble neste 2000 kr tilsammen, disse pengene fikk han da perioden var over.

Det var jo en enorm sum? Her tenker jeg at jeg i snitt bruker 15 kroner per lørdag per barn, ofte mindre fordi vi har diverse liggende. Det gir 60 kroner i måneden, 540 kroner på 9 måneder.

Jeg tror ungdom kan komme på slikt selv, men at yngre barn kommer på slikt selv tror jeg ikke på.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.