Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-14, 20:42   #11
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor flaut er det å ha med popcorn hjemmefra på kino?

Jeg skulle sitere, men det be visst bare tull her.

Jeg skjønner jo at publikum tar med eg hjemmefra/billigere-sted-fra dersom det ikke er restriksjoner på det, men kioskdriften er jo en bissnisdrift det også, og selv om det ofte er Location,- og ikke kinoen som drifter kiosken er det jo en del av den totale opplevelsen.
(Dessuten er det stakkarene som jobber i kiosken som må ta den kjipe jobben med å rydde opp søppel og tomgods etter et generelt slapt publikum som ofte finner det slitsom å kaste slikt i søpla, man kan jo bare slippe det rett ned, lizm).

For meg handler det rett og slett om å respektere de folkene som har jobben sin der, og å bidra til å opprettholde den, men det er ikke noe stor sak for meg at andre ikke ser det på samme måte.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:15.