Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-14, 14:28   #11
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Jeg får gaver av mannen, barna, foreldrene mine, svigermor, brødrene mine m/koner og en kollega. I år fikk jeg og mannen en liten oppmerksomhet fra hans søster også.

Jeg ble veldig glad for årets julegaver - av mannen fikk jeg et nytt anheng til Ole Lynggardarmbåndet mitt og en Norrøna Lofoten mellomlagsjakke til halvkalde dager og til å ha under skalljakka mi. Av mine foreldre fikk jeg piggsko, og det er noe jeg virkelig har ønsket meg etter et høyst ufrivillig bad i ei elv på fjellet under en løpetur for noen uker siden Av barna fikk vi bildekalender og vinkjøler og jeg fikk også en bok om toppturer på ski/fotturer/sykkelturer i Sunnmørsalpene. Av mine brødre fikk vi knivsett og en fotokollage av hele familien trykt på stort lerret, kjempekoselig!! Svigermor ga oss et helt nydelig glassfat. I tillegg har jeg fått deilig dusjsåpe, julekaffe, julete, gløggte og lys.

I år har jeg og mannen også gitt fellesgave til hverandre og barna i tillegg: Tur til New York i høstferien neste år Barna fikk hver sin bokstav i julegave fra oss, en U, en S og en A og de strevde fælt med å forstå hva vi ville med SAU

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.

Sist redigert av Synnemor : 26-12-14 kl 14:36.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:47.