Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?
Jeg får gaver av mannen, barna, foreldrene mine, svigermor, brødrene mine m/koner og en kollega. I år fikk jeg og mannen en liten oppmerksomhet fra hans søster også.
Jeg ble veldig glad for årets julegaver - av mannen fikk jeg et nytt anheng til Ole Lynggardarmbåndet mitt og en Norrøna Lofoten mellomlagsjakke til halvkalde dager og til å ha under skalljakka mi. Av mine foreldre fikk jeg piggsko, og det er noe jeg virkelig har ønsket meg etter et høyst ufrivillig bad i ei elv på fjellet under en løpetur for noen uker siden Av barna fikk vi bildekalender og vinkjøler og jeg fikk også en bok om toppturer på ski/fotturer/sykkelturer i Sunnmørsalpene. Av mine brødre fikk vi knivsett og en fotokollage av hele familien trykt på stort lerret, kjempekoselig!! Svigermor ga oss et helt nydelig glassfat. I tillegg har jeg fått deilig dusjsåpe, julekaffe, julete, gløggte og lys.
I år har jeg og mannen også gitt fellesgave til hverandre og barna i tillegg: Tur til New York i høstferien neste år Barna fikk hver sin bokstav i julegave fra oss, en U, en S og en A og de strevde fælt med å forstå hva vi ville med SAU 
Sist redigert av Synnemor : 26-12-14 kl 14:36.
|