Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dine beste Gøteborg-tips

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-14, 12:36   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste Gøteborg-tips

Kos deg, og rapporter!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-14, 12:42   #2
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kos deg, og rapporter!

Vi skal dit i morgen!

(Håper jeg! Da jeg skulle bestille bord via nettsidene, var første ledige bord kl 21:15. Litt i seneste laget. Men da jeg endret fra 3 personer til 2, var det masse ledig. Så vi får spille litt dumme når vi ankommer, og si at vi tenkte to voksne da vi la inn bestillingen, og håpe at vi får stuet oss sammen.)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-15, 15:08   #3
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kos deg, og rapporter!

Jeg kom på nå at jeg har glemt å fortelle om Puta Madre. (Det er jo lurt å gjøre det, for jeg søker gjerne i tråder her på forumet når jeg skal ut og reise.) Vi likte restauranten kjempegodt, i all sin prakt og overdådige maksimalisme. Lutter tung mørkerød fløyel, og stæsj og nips over alt.

Tydeligvis et populært sted, for stedet er digert (uten at det virker sånn, for man går liksom innover hvor det dukker opp stadig nye rom), og det fylte seg raskt opp.

De hadde (naturlig nok) en stor og variert margarita-meny, så da var aperitifvalget enkelt. Min, en Spicy Margartita, er den beste jeg har smakt! Vi bestilte mange retter, kjøtt og fisk, og alt var ekstraordinært godt. Og guacamolen - som kom med noen tortillachips jeg har drømt om siden - var i en klasse for seg!

Puta Madre anbefales, med andre ord, og blir nok et fast innslag på våre Göteborg-turer. Takk for tipset, Tally!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:37.