Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Enkle julekaker/småkaker med margarin?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-14, 11:06   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkle julekaker/ småkaker med margarin?

Jeg er så glad jeg ikke lenger er i det der absurde smør-hallelujakoret, for det er helt vilt å se på. Sorry. Jeg trodde oppriktig selv tidligere at alle kaker fikk vesentlig dårligere kvalitet av å bruke margarin fremfor smør. Da jeg gikk over til margarin og serverte de samme kakene til andre (mange vet ikke at det er margarin i dem heller) var det ingen som merket noe forskjell. Skikkelig intense feinschmeckere merker det sikkert, men jeg tror Ola Dunk og folk flest ikke hadde merket noe i en blindtest, engang. Og hvis ett av mine barn ikke tålte melkeprodukter mens vi andre spiste det, kunne det ikke falt meg inn å lage julekaker eller annet med smør, mine barn skulle hatt tilgang til alt i sitt eget hus.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.