|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Jeg vet jeg får Kari Traa ullundertøy, han har kjøpt noe mer og det aner jeg ikke hva er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Jeg regner ikke med at jeg får noe spesielt i år. Mulig en liten sjokoladeeske eller lignende, men ingenting som koster særlig mye. Litt dumt, da mannens gave er den jeg gleder meg mest til hver jul, men sånn er det nå engang nå for tiden.
![]() |
#23 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Jeg får nye fjellsko!
![]() |
#24 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Ja. Jeg får mobil. Hadde ikke visst det hadde det ikke vært fordi jeg holdt på å kjøpe meg ny for et par uker siden |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Som regel vet jeg det, fordi han insisterer på å kjøpe når jeg er med. I år har jeg gitt streng beskjed om at jeg vil ha en overraskelse. Det er visst vanskelig, stakkar. Han har fått liste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
snur
|
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Har en viss anelse om at det er en data siden min nettopp har røket og jeg har fått beskjed om at det ikke er noe poeng å kjøpe før januarsalget
![]() |
#28 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Den ene julegaven fikk jeg allerede i juli. Jeg sa det var tull å ikke kjøpe Kindle når vi først var i USA, han fant ut at det var teit at den skulle ligge ubrukt et halvt år i påvente av jul.
![]() |
#29 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Vi skal ikke gi hverandre store gaver i år, bare noen småting fra barna. Jeg aner ikke hva det blir, han pleier å være veldig god på gaver.
![]() |
#30 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Eg har ein mistanke men om den stemmer har han gått med sjumilssteg ut sitt gode skinn så eg trur det i grunn ikkje.
![]() |
![]() |
#31 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Ja. Han er elendig på gaver så jeg kommer alltid med spesifikke ønsker. Han gjør det samme og det er jo i grunnen greit å få noe man trenger selv om jeg innimellom kunne ønsket meg en romantisk overraskelse. Dog, etter så mange år, hadde jeg vel blitt mistenksom om jeg hadde fått det.
![]() |
#32 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Nei. Han påstår at jeg trenger et ekstra hjulsett til den ene sykkelen min, men der er vi ikke enige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Nei, men det er som regel en av tingene jeg har sagt jeg ønsker meg.
![]() |
![]() |
#34 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Aner ikke. Jeg har ikke ønsket meg noe heller.
![]() |
#35 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Nei, men jeg pleier å få noe av det jeg har ønsket meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Min mann eier ikke vibber i det hele tatt og er nesten aldri med på handlerunder så jeg benyttet sjansen når vi var på senter sammen på søndag. Jeg plukket ut en morgenkåpe og klippet ut bilder av etpar småting fra Til Bords som jeg nesten er helt sikker på at jeg får.
![]() |
#37 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Nei, men han synes det er utrolig gøy å pirre nysgjerrigheten min lenge før jul. Iår er det hint om bestilling for et halvt år siden, at det er levert et sted i området nå i helgen, at drt vil løse et praktisk problem for meg og st jeg vil bli kjempeglad...
![]() |
#38 |
Epikur
|
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Jeg får en tur til Pariiiis!
![]() |
#39 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Ja, jeg har allerede tatt den i bruk. Jeg fikk ulllkåpe fra Lanullva.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|