|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Er det blitt "in" å være fattig?Det er garantert flere utgaver av dette, men jeg vil tro at endel tenker slik som Joika over her at de gjerne vil gi bort noe til noen som virkelig er verdig trengende, derav annonser? Jeg tror nok også at dette er noe media driver mer på imagefronten enn de som vil gi bort ting. Jeg er mer skeptisk om man kan si det sånn når det er bedrifter som donerer noe, det kan man i mange tilfeller se på som rene reklamekroner.
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Er det blitt "in" å være fattig?
Det er nok dette med bedrifter jeg sammenligner litt med. Arbeidsplassen min har vært med å sponse fine arrangementer basert på frivillighet, og da kjøper vi en pakke som gir oss en viss reklameplass. Vi sponser med andre ord ikke av bare genuine årsaker, men fordi vi vil at folk skal vite om oss og at vi er greie og sponser. Jeg føler vel ikke at folk skal trenge vite at jeg er grei og snill om jeg gir bort noe, men jeg tror vel egentlig ikke at folk flest har et så bevisst forhold til dette. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|