Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mye er det greit å "rydde opp" i en CV?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-14, 21:09   #1
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye er det greit å "rydde opp" i en CV?

Jeg bruker overskrifta "relevant jobberfaring" og fører opp stillinger som har relevans for den jobben jeg søker på. Da faller de aller fleste vikariater og engasjementer i studietida bort, og det tenker jeg er greit. Kommer sikkert litt an på hvor mye annet man har på CV og hva slags type jobber man søker på vil jeg tro.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-14, 21:14   #2
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye er det greit å "rydde opp" i en CV?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg bruker overskrifta "relevant jobberfaring" og fører opp stillinger som har relevans for den jobben jeg søker på. Da faller de aller fleste vikariater og engasjementer i studietida bort, og det tenker jeg er greit. Kommer sikkert litt an på hvor mye annet man har på CV og hva slags type jobber man søker på vil jeg tro.

Enig her.
Jeg skriver kun opp relevant jobberfaring, og har heller ikke med fulltidsjobber som ikke har noen relevans for jobben jeg søker.
Jeg leser en del jobbsøknader ifb med jobben min, og må innrømme at jeg synes det både ser uryddig og uproft ut med de som lister opp all verdens uvesentligheter, enten det er jobber, kurs eller interesser.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:18.