|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Realitetsorientering: Er det OK å vise dette i spisefri?
Jada, jeg ser absolutt den. Systemkritikk er mer på sin plass. Jeg tror jeg må bruke Madonna som eksempel igjen. Jeg klarer ikke ta innover meg at det knapt ser ut til å finnes kvinnelige artister i dag som ikke er resultat av en eller annen Larry Rudolph, som i tillegg for massiv cred for å ha forvandlet disse artistene til det de har blitt i dag.
|
|
|
#2 |
|
anglofil
Sv: Realitetsorientering: Er det OK å vise dette i spisefri?Så er jeg nok litt preget av at jeg har sett litt for mye på disse videoene her i heimen. Dette er musikk mitt barn hører på, ofte.
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Realitetsorientering: Er det OK å vise dette i spisefri?
Skjønner at det føles veldig massivt hvis det er mye sånt datteren din hører på.
|
|
|
#4 |
|
anglofil
Sv: Realitetsorientering: Er det OK å vise dette i spisefri?Ja, selvfølgelig gjør det det. Jeg hører selv på Kate Tempest om dagen men jeg tenkte nå på de artistene som selger på listene og som mange av kidsa hører på.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|