|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Er frisk!
|
Sv: Kjetil Østli om lekser i A-magasinet i dag
Jeg tror ikke jeg kunne sløvet meg gjennom og gjort det strålende i dag. Jeg tror kravene er drastisk mye høyere rett og slett.
|
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Ja, det er mitt hovedpoeng. Så synes jeg selvsagt man skal tilpasse på grunnskolen. En vurdering av barnets behov opp mot hvor lang tid det tar. Jeg synes ikke at små barn skal sitte i timesvis hver dag, ikke i helger heller. Men jeg synes at de skal bli vant til å ha lekser, og jeg tror ikke en normal 12-åring har vondt av å gjøre lekser i en times tid hver dag. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Er frisk!
|
Sv: Kjetil Østli om lekser i A-magasinet i dagJa, det er klart vi tilpasser når foreldre ønsker det. Men jeg som forelder ønsker definitivt ikke at det skal tilpasses til vår sønn selv om han bruker mye tid - fordi han som før nevnt trenger det. Så får det heller bli noen ekstra timer med lekser nå, det har han så uendelig igjen for om noen år.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her! Jeg har en skoleflink datter som alltid har hatt lett for ting, aldri har slitt noe særlig, fått det meste gratis rett og slett. Hun trenger å måtte slite litt, lære seg gode studievaner og kjenne gleden ved å mestre noe som var vanskelig i starten.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|