Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggingstråden 2014

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-14, 10:52   #9
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Baking skal eldstemor ta mye av. Hun har fått lov til å lage syv slag som i gamle dager, så da må hun bare ordne. Hun elsker å bake, og får i stor grad ordne det hun vil.

Sånn var det hos oss også. Mamma liker å bake, men hun lot meg styre det fordi jeg ville. Jeg begynte tidlig å ta over det meste av julebaksten hjemme og har gjort det hver gang vi har feiret jul hjemme hos Mamma. Selv da jeg var student lot Mamma all julebakst vente til jeg kom hjem på juleferie, fordi hun visste jeg hadde lyst til å gjøre det, og da bakte jeg alle julekakene på to dager.

Jeg ser fram til pepperkakebaking med guttene.

Her blir det teater i slutten av november også. Mannen skal ta med guttene på Jul i Blåfjell (jeg kan som sagt styre min begeistring for blånissene, og noen må være hjemme med lillesøster uansett). Jeg ser fram til lillesøster blir så stor at det kan bli en skikkelig familietradisjon hver jul. I fjor var det bare storebror som fikk gå på teater før jul, da var det Ronja Røverdatter.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.