Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Å skaffe seg Twitter-følgere på uredelig vis

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-14, 19:12   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å skaffe seg Twitter-følgere på uredelig vis

Deres person er jo inntekten deres. Jeg har ansvar for både twitter- og instagramkontoen til jobben min. Det er helt vanlig at jeg legger til folk jeg tenker har interesse av å følge meg, og andre gjør det samme med meg. Jeg syns det er en helt uproblematisk praksis for å gjøre folk oppmerksomme på noe jeg tror de vil finne interessant. Je avfølger riktignok ikke folk med en gang jeg har fått napp, men jeg gjør det gjerne etterhvert om de ikke poster noe interessant. Ideen om at må være mutually interesting syns jeg er ganske fjern. Jeg følger jo folk som ikke følger meg, og folk følger meg uten at jeg følger dem.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.