Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tør du stille deg selv ubehagelige spørsmål? (Odin-saken)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-14, 12:37   #31
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tør du stille deg selv ubehagelige spørsmål? (Odin-saken)

Jeg har tenkt litt på det der med "empati og trygg i seg selv". For det første tror jeg ikke noe på at det er så enkelt som at hvis de to tingene er på plass så mobber man ikke. Grunnen til det er jo at det er jo ikke konstanter. De avhenger av kontekst, omgivelser, dagsform og en hel del annet. Jeg mobbet aldri noen på skolen, men jeg var ikke grei mot alle alltid. Og det kan godt hende at noen av de jeg ikke var greie mot oppfattet det som noe større enn meg, kanskje fordi for dem så ble det en dråpe i mobbehavet, mens for meg så var det bare en enkelt kommentar fra meg, helt løsrevet fra alt annet.

Sist redigert av Tallulah : 11-11-14 kl 13:00.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:54.