Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Troms(ø) midt på vinteren

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-14, 15:58   #25
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Troms(ø) midt på vinteren

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Nå er min Tromsø-erfaring egentlig begrenset til å underholde industrikunder på bar på tur til og fra Longyearbyen ("Yes, the beer is very expensive in Norway and no, the Norwegian premier league football teams do not play outdoor games in mid-Winter and yes, there could be whales in these fjords and yes, my husband actually looks after his own kids while I am away."), men er det ikke et lite, men anstendig akvarium i Tromsø? :graver i hukommelsen:

Nå sklir jeg helt ut av tema her, men jeg hadde en tidligere (fransk) kunde som hver gang vi møttes gapskrattende minnet meg på den gangen det glapp ut av meg "If he didn't intend to look after his children, he should have kept his hands off". De fikk valuta for "Norwegians are still non-cultivated vikings"-teorien sin den gangen, gitt.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.