Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-14, 17:23   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Klart voksne skal veilede barn i leken, men å hindre det jeg ser på som helt vanlig lek på grunnlag av at klærne kan gå i stykker, det synes jeg ikke er riktig. Det er selvsagt noe annet enn da jeg kom over to som prøvde å stikke hull i klærne sine med en skarp pinne. Det går ikke inn under vanlig lek og slitasje.

Og at flertallet kan være uenige med deg, det skjer på forum.

Gammel 05-11-14, 17:58   #2
mille mari
Fullverdig medlem

mille mari sin avatar

Medlem siden: Jun 2014
Hvor: Vestlandet
mille mari har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Når vinterdressene blir ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Klart voksne skal veilede barn i leken, men å hindre det jeg ser på som helt vanlig lek på grunnlag av at klærne kan gå i stykker, det synes jeg ikke er riktig. Det er selvsagt noe annet enn da jeg kom over to som prøvde å stikke hull i klærne sine med en skarp pinne. Det går ikke inn under vanlig lek og slitasje.

Og at flertallet kan være uenige med deg, det skjer på forum.

Herregud da.
Ikke noe problem at folk er uenig
Hvor du får det fra vet jeg ikke. At jeg tok "snurtesmilefjes" var vel mer ment som en spøk. Jeg spurte, fikk svar og "henlegger" saken. Og lever godt med det.
Har heller ikke ment at de ikke skal leke vanlig lek- men at de som jobber der velger passende klær. Men hvis du vil tro noe annet så gjør nå det.

Hovedinnlegget var vel ikke helt 100% formulert, men har forklar( ikke forsvart-) meg litt vidre i diskusjonen.

mille mari er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.