|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan feirer dere Halloween?Tidligere år har vi hatt fest for ungene og det har vært stor stas. De siste årene har Jonas blit bedt på fest til andre (
|
|
|
#42 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvordan feirer dere Halloween?Poden kler seg ut og går fra dør til dør med en venn eller flere.
|
|
|
#43 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hvordan feirer dere Halloween?Lavterskel hos oss. Grønn makaroni og mumiepølser til middag, og så går vi en runde i nabolaget sammen med noen av ungenes venner, mer eller mindre utkledd.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan feirer dere Halloween?Jeg er veldig glad i å pynte. Men jeg pynter ute. Har både utskjærte gresskar og keramikk gresskar. Ekte telys og led-lys. Spindelvev og edderkopper. Jeg har ikke pyntet "nok" ennå, har hatt oppe 2 gresskar siden sist helg. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Helt konge
|
Sv: Hvordan feirer dere Halloween?Vi pynter hus, hage og oss selv. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
maler
|
Sv: Hvordan feirer dere Halloween?Vi feirer vel strengt tatt ikke halloween. Vi har kjøpt inn godteri til barn som kommer på døra og mine barn får lov til å gå runde, men der stopper det.
|
|
|
#47 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hvordan feirer dere Halloween?Jeg er ikke hjemme på Halloween i år, så jeg aner ikke. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan feirer dere Halloween?Haha, herlig Heiko!
|
|
|
#49 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan feirer dere Halloween?Da ble det feiring hos klassekamerat for eldste og mini- fest med bhg- venner for minstemann. Veldig moro.
|
|
|
#50 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan feirer dere Halloween?Kjempekoselig, Kokos! Dritkult kostyme, Heiko!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|