Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Rasisme eller dårlig oppførsel?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-14, 21:39   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rasisme eller dårlig oppførsel?

Jeg har oppfattet deg som veldig i forsvar, Imma, ikke bare uenig. Og det er jo sikkert fordi du tar utgangspunkt i en nær historie for deg at jeg oppfatter det slik. Slik jeg har oppfattet deg så mener du at dette ikke er rasisme, du vil ikke at datteren din skal beskyldes for det, og du syns ikke man kan være rasistisk uten at man vet hva det er. Siden datteren din ikke vet hva rasisme er, eller er rasist, så kan hun ikke utøve rasisme.

Jeg har ikke oppfattet deg eller datteren din som rasister.

Det kan godt være at jeg leser mer inn i dine innlegg enn det som faktisk står der altså, men jeg tenkte det var greit å vise hvordan jeg leser deg, så forstår du kanskje bedre hvorfor jeg har argumentert som jeg har gjort.

Sist redigert av Tallulah : 03-11-14 kl 21:54.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.