|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#501 |
Drømmer
|
![]() Sv: Juleplanleggingstråden 2014
Jeg har to søsken som ikke skjønner at jeg nå vil vite hvor de skal feire jul. Om ingen av de drar til mamma så må vi og det hadde vært greit å vite snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggingstråden 2014Sånn er det her og. Jeg vil gjerne vite det i oktober, ikke i midten av desember. Kontrollfreaken i meg takler det dårlig. Får vi ikke besøk, så reiser vi bort, så det har ganske stor betydning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Juleplanleggingstråden 2014Søster han invitert seg til oss, og siden det er et vondt samlivsbrudd i den familien har vi selvsagt sagt at de er hjertelig velkommen. Så julen der det endelig bare skulle være oss fem igjen, har nå blitt til oss fem + mamma + søster med tre egne ungdommer og en svigersønn. Vi er altså oppe i 11 personer + hund og katt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Juleplanleggingstråden 2014Svigers pleier å invitere oss til å feire jul hos dem sånn uken før jul, det mener de holder i massevis. Vi planlegger hvor vi skal være i september, seinest oktober. |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
By the Sea
|
Aner jeg en Knerten-jul?
![]() |
#506 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggingstråden 2014Mamma og kjæresten skal feire jul på Madeira så det blir oss fem og broren min i år.
![]() |
#508 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggingstråden 2014Familien vår er ikke så stor, så i julen blir det oss 3 som bor i huset, mine foreldre, vår eldste datter med sønn og kjæreste, vår mellomste med mann og datter.og julenissen selvsagt. Han kommer også :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Juleplanleggingstråden 2014Kun 3-4 julepreesanger igjen nå!!
![]() |
#510 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Juleplanleggingstråden 2014Vi skal ha familiejul i år. Eller jeg skal - barna har det hvert årl. I år skal vi tre til mine foreldre. Der er også mine søsken med sine respektive for de som har det, samt en nevø og en niese. Totalt blir vi 7 eller 8 voksne og 4 barn.
![]() |
#511 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggingstråden 2014Kom bare på en søt historie fra forige jul. Vi gikk rundt juletreet og sang julesanger( mens vi ventet på nissen). Jeg spurte det eldste barnebarnet mitt ( på 3)hvilken sang vi skulle synge. Bæ,bæ lille lam var svaret. Og slik ble det |
![]() |
![]() |
![]() |
#512 |
Eppur si muove.
![]() Sv: Juleplanleggingstråden 2014Det er 35% rabatt på all Lego på Extra Leker i dag. Det er vel litt tid igjen hvis man vil benytte seg av det.
![]() |
#513 |
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
Kom akkurat igjen fra Extra leker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Eppur si muove.
![]() Sv: Juleplanleggingstråden 2014Ja, de har vel vunnet pristester flere år. Den som er nærmest oss er stor og med godt utvalg, så vi handler ofte der om vi ikke bestiller fra nett. Det fulgte med litt Lego i vognen vår selv om vi egentlig hadde kjøpt en god del Lego da ToysrUs hadde tilbud.
![]() |
#515 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Juleplanleggingstråden 2014I år skal vi for første gang feire alene vi fem. Vi gleder oss.
![]() |
#516 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Juleplanleggingstråden 2014Jeg er ferdig med halvparten av julegavene, fått alt til pakkekalenderne i hus, vet hva vi skal spise og at vi som vanlig skal være hjemme, og at vi får en ukjent australier og en like ukjent amerikaner i hus på julaften. :legger opp til knertenjul:
![]() |
#517 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Juleplanleggingstråden 2014Det høres veldig morsomt ut shute. Jeg har også lyst på ukjente julegjester. |
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggingstråden 2014Er det noen som vet om en god melkefri sjokoladekalender? På nett et sted kanskje?
![]() |
#519 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Juleplanleggingstråden 2014Jeg synes å huske at plamil hadde sjokoladekalender i fjor, på meny - jeg vet de har en del sjokolade som er melkefri, kanskje akkurat den?
![]() |
#520 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
De som skal låne oss australieren ser etter vertsfamilie til en guttunge til, for to måneder - en sporty tiendeklassing.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|