Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Støtter man mulesing ved å kjøpe UGGs?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-14, 16:23   #30
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støtter man mulesing ved å kjøpe UGGs?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Så beklager, men jeg ble faktisk litt provosert av utsagt som at datteren min sikkert ikke ville ha UGGs hvis hun så den videoen. Da anbefaler jeg gjerne denne tilbake og en gjennomgang av garderoben og merker. (Fashion Victims)

Jeg forstår ikke hvorfor du blir provosert? Nå viser det seg jo at UGGs tar avstand fra det, men når vi diskuterte det tidligere i tråden så var det ingen som hadde funnet informasjon om dette. Synes du det var upassende å anta at hun ikke ville ha det etter å se en video om mulesing? Upassende generelt eller upassende for din datter? Og som jeg poengterte tidligere i tråden, så kan man ha flere enn en tanke og gode saker i hodet på en gang. Det ene utelukker ikke den andre. Det hjelper jo virkelig ikke å sette saker opp mot hverandre?! Det hjelper jo ikke sauene at man tar foksuet fra dem og over på sweat shops? Akkurat like lite som det hjelper å dra fokuset bort fra umenneskelig arbeidsforhold i deler av klesindustrien ved å si at sauene mishandles i deler av ullindustrien?

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:33.