|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Sv: Matkasse - er det vits i?
Nei, det er jo en av de mange bra tingene med å være voksen! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Matkasse - er det vits i?
Ja, og det er der det skorter for meg. Jeg har ikke lyst på noe. Vi spiser variert og sunt, og jeg er veldig glad poden er glad i sunn mat, for da kan han få velge og vi ender likevel aldri opp med pasta, pølser eller pizza. Når vi har det er det jeg som har valgt det.
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Matkasse - er det vits i?
Enig, det er jo søren ikke alltid jeg har lyst på det jeg selv har planlagt en gang.
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Re: Sv: Matkasse - er det vits i?
For min del hadde det nesten aldri blitt mat om jeg bare skulle spise det jeg har lyst på. Derfor er det veldig greit å spise det som er på planen og ferdig med det.
|
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Re: Sv: Matkasse - er det vits i?
Nettopp. Her må alle gi og ta litt. Ja, så hadde ikke poden lyst på laks akkurat i dag, men sånn blir det. Til lags åt alle kan ingen gjera.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|