Sv: En shorts er ikke en shorts
Opprinnelig lagt inn av Bille, her.
Og så vil jeg gi en klem til Tjorven. Det høres fryktelig utfordrende ut. Jeg synes jeg har en bestemt frøken selv, men når det gjelder klær er hun faktisk fornøyd med alt jeg drar i hus. Og hun er så å si aldri med og handler. Det er rett og slett ikke så viktig for henne.
Sånn er det her også. Hun er en meget bestemt ungen, men er bare lykkelig for alt hun får og synes det er kjempefine ting. Hun kan gjerne foretrekke en rosa jakke fremfor en brun, hvis hun først er med meg, men hadde hun ikke vært med og jeg hadde kjøpt den brune, hadde hun takket og takket og hoppet lykkelig rundt. Til og med poden på straks 9 år godtar alt jeg kjøper til han. Han kan gjerne komme med noen ønsker, men de er ofte ganske samsvarende med hva jeg synes er fint, så den biffen er jo grei - enn så lenge. Akkurat den problemstillingen er så ukjent for meg, men jeg vet jo at den kommer. Mest sannsynlig i alle fall.
Når det er sagt - alt av shortser til jenter er jo pinkort og man har sjelden mulighet til å velge noe annet, hvis man vil ha en short.