Sv: Sykmelder kvinner seg for å "forebygge" sykdom?
Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.
Eh, nei. Men det har da ikke en døyt med om jeg er av feminin eller maskulin overbevisning. Jeg har en mannlig kollega som bruker masse tid hele dagen på å google dagens middagsoppskrift, planlegge turer han skal ha med barna i helgen, og går tidlig for å følge datteren på dansing og gudvethva. Jeg går da ikke allikevel rundt og tror at "siden jeg har observert mannlig kollega som oppfører seg slik så er nok det fellesnevneren for alle menn"?
Eg har aldri sagt noko om alle menn eller alle kvinner, Maverick. Eg seier noko om kva eg trur er mest vanlig. Eg trur det er meir vanlig blant kvinner å gå rundt å ha dårlig samvittighet for ting som det strengt tatt ikkje er nødvendig å ha dårlig samvittighet for og at dette er relatert til at vi ikkje heilt har klart å riste av oss gamle kjønsrollemønster og gammaldagse forventingar til morsrolla. Vi burde drite i sånt, og mange klarer det, men veldig mange klarar det ikkje. Eg er altså ein av dei som ikkje heilt klarar å drite i det, men eg driter nok i det til at det ser temmelig shabby ut hos oss av og til når det er travelt på jobb. Likevel blir eg litt flau og ille til mote om vi får besøk når det ser sånn ut. Og litt ekstra om det er ei kvinne som kjem på besøk. Og sånn tenker eg sjølv om eg ser på meg sjølv som relativt moderne og likestilt i forhold til svært mange andre kvinner i min omgangskrets.