|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?Her tar jeg av bh´n før jeg tar av skoene |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?Jeg har begynt å sove med BH, fordi det føles bedre.
|
|
|
#103 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?
Ja, det hørtes ikke godt ut...
|
|
|
|
#104 |
|
|
Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?Jeg skifter ofte når jeg kommer hjem. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
I mål
|
Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?Jeg skifter om jeg har hattkjole eller skjørt på jobb, men da til dongeri og genser. Går ofte i dongeri og genser på jobb. Da skifter jeg ikke. Om kvelden går jeg ofte i pysj, men det er senere. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?Skifter ikke før sent på kveld. Kan aldri i verden gå i butikken eller rundt blant folk i slække klær.
|
|
|
#107 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?Jeg skifter ikke etter jobb som noen regel. Ofte går jeg i det samme hjemme som der. Men har jeg fri, pynter jeg meg i mindre grad, og liker joggebukser og fleecegensere. Jeg bryr meg ellers nada om folk skulle se meg i dette og evt. 'undre' seg. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
maler
|
Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?Hvis folk undrer seg over det synes jeg de skal holde på med det til de skjønner at komfort faktisk kan bety litt det også.
|
|
|
#109 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?Jeg skifter aldri klær når jeg kommer fra jobb. Men vi har rimelig avslappet kleskode, så arbeidantrekket er gjerne jeans og genser. I dag har jeg faktisk kvittet meg med BH'en flashdance-style, men det er i grunnen en sjelden foreteelse.
|
|
|
#110 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?
Jeg synes det er ubehagelig å gå uten bh. Over tid gjør det vondt. De er ikke kjempesvære.4 men henger. :deler: Jeg synes også spiler er det beste for det er enda mer behagelig.
Jeg kunne også tenke meg å finne noen gode og myke å sove med. :deler mer:
|
|
|
#111 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?Jeg har tatt vare på de fineste amme-bhene for å sove i.
|
|
|
#112 |
|
By the Sea
|
Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?Jeg er nok litt ømskinnet - selv de mykeste BH'er gjør vondt rundt ribbeina etter en stund.
|
|
|
#113 |
|
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?Jeg går til og fra jobb i samme klærne, har arbeidsuniform. Har egentlig veldig lite såkalte koseklær, så jeg bruker det ekstremt sjeldent. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
One of These Days
|
Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?Jeg har hjemmeklær. Jeg loffer rundt i treningsbukse og en hettegenser, som regel. På sommeren skifter jeg ikke, for da går jeg som regel rundt i shorts eller skjørt og på ettermiddagene sitter jeg på verandaen. Skifter jeg om sommeren, er det til bikini for å sole meg. Ellers går jeg mye i olabukser, og jeg synes det er deilig med en mykere bukse å sløve i. Skifter som regel etter middagen, men ofte blir det rett i treningstøy og ut på trening, da. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?Har veldig lite klær som kun er egnet for hjemmebruk. Det hender jeg skifter når jeg kommer hjem, men ikke konsekvent.
|
|
|
#120 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?Å ikke ha på truse? Funker finfint! Om du ikke går uten bukse/skjørt selvsagt. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|