|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hva er ditt forhold til vin? | |||
| Jeg er helt avholds |
|
14 | 5,71% |
| Vin smaker grusomt |
|
20 | 8,16% |
| Jeg kan til nød drikke vin hvis den er søt |
|
4 | 1,63% |
| Jeg liker noen få typer rund og lettdrikkelig vin |
|
22 | 8,98% |
| Jeg liker vin, men alt smaker ganske likt for meg |
|
13 | 5,31% |
| Jeg liker vin, og «kan» noen flasker som jeg vet jeg liker |
|
65 | 26,53% |
| Jeg liker vin og kan forskjell på noen druesorter og vinstiler, men er ikke noen ekspert |
|
91 | 37,14% |
| Jeg liker vin og har ganske god greie på druesorter og vinstiler, og samler kanskje litt |
|
12 | 4,90% |
| Jeg lever og ånder for vin, har spesialbygd vinkjeller og nekter å vaske vinglass i oppvaskmaskinen |
|
0 | 0% |
| Brokkolivin |
|
4 | 1,63% |
| Deltakere: 245. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva er ditt forhold til vin?Hva er galt med cider? Dere har kanskje ikke like godt utvalg der hjemme som her i England? Den derre svenske cideren er jo fryktelig søt da, men ta deg en tur på et engelsk supermarked så finner man mye annen slags cider å velge mellom og altså. Vintage og til og med. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva er ditt forhold til vin?
Oh ja, engelsk cider kan være fantastisk! Jeg har laget hjemmelaget ginger brew og har lyst å prøve å lage cider selv. Å sitte å pimpe eplecider på boks når man er på fest er som drikke rusbrus. Jeg drakk det da jeg var yngre da jeg egentlig ikke likte alkoholholde drikker, men ville bli beruset. Og den assosiasjonen får jeg til voksne som drikker bare Blue Nun og bokseplecider. Ikke at det er noe galt i det, men da er man ikke avansert vindrikker heller da. Og det må jo være greit å være. Det er vindrikkingens svar på Isfolket. Lettfordøyelig i begynnelsen men blir fort for mye.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|