|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Fra hvilken alder lar dere barna være alene hjemme?
Nei.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fra hvilken alder lar dere barna være alene hjemme?Grunnen til at jeg spurte er at her vi bor er det flere som går fra barna når de er 3-4 år, og jeg synes det er totalt uansvarlig. Jeg lurte bare på om det er jeg som er rar, men ut fra denne tråden tydeligvis ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
har tatt seg sammen
|
Jeg synes det går en magisk grense mellom 3 og 4. Hvor 3 er helt uaktuelt, mens 4 kan gå under gitte omstendigheter.
![]() |
#4 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Fra hvilken alder lar dere barna være alene hjemme?6- og 9-åringen vår går fra skolen kvart over ett og er hjemme alene til halv fem to dager i uka. Det funker helt fint for våre unger/vår skolevei/vårt nabolag. De finner seg mat, starter med leksene, ser TV og bygger Lego. De er fornuftige, selvstendige og løsningsorienterte, og de har telefon om det er noe. Jeg finnes ikke bekymret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det kommer an på barna. Det er derfor min 1.klassing ikke er hjemme alene enda, mens søsteren var det på lik tid/alder.
![]() |
#7 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer. Størsta var alene hjemme en times tid av og til fra etter jul i 1.klasse, mens broren som nå går i 2.klasse ikke er moden nok enda.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|