|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten
Jeg kan jo kline med andre mennesker, men ikke med hunder. Ei heller kunne det falle meg innå la en hund slikke meg i ansiktet. I mine øyne er det stor forskjell på at noen har brukt børsten til å vaske ut av koppen sin med, og at noen bruker den til å vaske ut av hundens "kopp" med. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørstenNå gjelder denne artikkelen hundespytt og babyer, men det ser ut til at det er gode, rasjonelle grunner til at man ikke bruker samme børste på hundeskålen som til menneskeoppvask:
|
|
|
|
#3 |
|
This is normal!
|
Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørstenOg man bør ikke bruke hunden til å sleike antibiotikaresistente bakterier av kyllingfiléen heller, vil jeg tro.
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vaske hundeskåla med oppvaskbørsten
Nei, nei. Men jeg syns i likhet med Poly at praksisen rundt oppvask og kopper ikke var så delikat i utgangspunktet. Sånn rent prinsipielt syns jeg det er et større problem at dere ikke har gode rutiner for å vaske oppvaskbørsten eller bruke såpe er der problemet ligger. Hadde varmt vann, såpe og vask av oppvaskkost vært på plass hadde det jo ikke vært så stort problem, mener jeg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|