|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om eliteforeldreJeg synes Tina Moi fremstår som en ignorant i sin fremstilling jeg. Hun virker ikke å ha noen innsikt i dette miljøet utover de klassiske stereotypiene. At de kjører SUV, trener og har velpleide negler og at dette er tegn på ellers tomme liv uten annen mening enn å ta seg bra ut er utbrukt og oppbrukt og neppe realiteten. Og. Jeg undrer meg over at det plutselig er greit å beskrive andre kvinner på denne måten ("levende vandrepokaler" etc. Så lenge det er folk med enorme ressurser det er snakk om, er det visst fritt frem å objektivisere og gi et fordummende bilde av andre damer.
|
|
|
#42 |
|
Glamorøs
|
Sv: Om eliteforeldre
Ja, jeg har ikke noe videre belegg for teorien min enn observasjon av eget nabolag, altså. Jeg tror vel for øvrig at når eliteforeldrene i denne artikkelen snakker om en "farlig verden" så mener de konkurransemessig og karrieremessig. Eller kanskje ikke. Det står jo at de har nøye utvalgt det de anser som trygge nabolag, med homogen befolkningsmasse.
|
|
|
#43 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Om eliteforeldreJeg vet ikke helt hva broren min var så redd for. De har fått fryktelig mye mer plass dit de flyttet, da. Det skal de ha. Og reisevei til jobb som tar en liten evighet.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|