Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er du ryddig eller rotete?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Hvor ryddig er du, evt. mannen?
Jeg er ryddig 26 11,40%
Jeg er rotete 31 13,60%
Jeg er ryddig med rotete mann 29 12,72%
Jeg er ryddig med ryddig mann 21 9,21%
Jeg er rotete med rotete mann 73 32,02%
Jeg er rotete med ryddig mann 46 20,18%
Annet (spesifiser gjerne nærmere) 21 9,21%
Jeg vil bare se resultatet 5 2,19%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 228. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-07, 16:55   #1
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du ryddig eller rotete?

Mangler alternativet:

Jeg var ryddig, på grensen til petimeter. Så fikk jeg mann og tre barn og jeg rydder fortsatt, men det synes nesten ikke.

Gammel 20-06-07, 23:17   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Mangler alternativet:

Jeg var ryddig, på grensen til petimeter. Så fikk jeg mann og tre barn og jeg rydder fortsatt, men det synes nesten ikke.

Jøss. Du satt ord på hvordan jeg er. Bare at jeg fikk mann og fire barn.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-15, 23:02   #3
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Mangler alternativet:

Jeg kan bare signere dette fra åtte år tilbake. Jeg er ikke petimeter lenger, det går ikke når man er veldig sjuk over tid og/eller har huset fullt av småbarn, men jeg trives fortsatt best når det er ryddig. Jeg klarer å sette meg ned sjøl om huset er rotete nå, men jeg føler ikke at jeg slapper så godt av da, jeg kjenner på at jeg har ting ugjort. Mannen bryr seg ikke. Ungene sprer død og ødeleggelse på sin vei og bryr seg i alle fall ikke. (Storebror er opptatt av system, men han har helt andre systemer enn meg. Heldigvis er han fortsatt litt mottakelig for opplæring.)

En kamerat av mannen er veldig ryddig, og en periode mumla mannen noe om at jeg nok burde ha vært sammen med ham i stedet, men det hadde jo aldri gått bra. Jfr. denne:

Gammel 28-04-15, 23:16   #4
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg, og ett av barna, er ryddige. De andre er ikke. Jeg aksepterer at det er en del rot når man er fem i familien med ulik standard, men aller helst vil jeg ha det ganske ryddig og prøver å lære barna å legge ting på plass før de begynner med noe nytt.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.