|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan tilrettelegge for barn med matvareallergi i barnehage?
Jeg har barn med alvorlig matallergi og hadde ikke stolt på et slikt opplegg uansett om alle foreldrene hadde vært spesialister i allergologi eller hva det nå skulle være. Selv foreldre med allergiske barn begår glipper og det kan også andre gjøre. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvordan tilrettelegge for barn med matvareallergi i barnehage?
Joda, jeg skjønner deg altså. Men jeg opplevde som sagt en foreldregruppe som virkelig fulgte opp. Men vi var ekstremt tydelige på hva som kunne skje, og i tillegg var foreldrene veldig på banen.
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan tilrettelegge for barn med matvareallergi i barnehage?En venninnen har et barn med alvorlig eggallergi, der ble der endret på heleopplegget på den avdelingen og barna får nå servert alle måltider i barnehagen, før hadde de med seg frokost, men det ble ansett som for stor risiko. Ellers er det skriv på kjøleskap, på plassen til barnet og ved spiseplass. Hun er veldig fornøyd med oppfølgingen, de ansatte er også trent i å håndtere enn eventuell reaksjon. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|