Sv: Forskning?
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
. Du fremstår som totalt ignorant.
Opprinnelig lagt inn av Bille, her.
Vet du hva forskning er i det hele tatt, rine? Det virker virkelig ikke sånn.
Selvsagt, den eneste grunnen til at jeg sliter litt med å svelge forskningsprosjektet til denne fyren er selvsagt at jeg er ignorant og (derfor) rett og slett ikke vet hva forskning er. 
I tillegg har jeg blitt beskyldt, av Enhjørning, for å ikke forstå at man trenger høyskole for å bli bibliotekar. Enda en fantastisk logisk konklusjon av innleggene mine i denne tråden. Hva blir det neste- at dere lurer på om jeg tror man trenger å studere medisin for å være lege?
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Så har jeg heller ikke hevdet at du gjør det. Rine og Koma syns jeg gjør det.
Jeg har ikke sagt at man ikke trenger å forske på populærkultur, men jeg har stilt spørsmål om vi trenger å forskje like mye på det som på andre emner. Saken denne debatten har sitt utspring i, viser jo at jeg kanskje ikke er alene om å lure litt på den saken.
Og så trenger jeg ingen forsker for å fortelle meg at Marit Larsen ikke er så naiv og uskyldsren som hun framstår i media, på samme måte som om jeg ikke trenger en forsker for å fortelle meg at Lady Gaga ikke spankulerer rundt i kjøttkjoler hjemme på kjøkkene sitt, men faktisk rett som det er blir observert i joggebukse og tøfler. Slike opplysninger har jeg ikke bruk for, og dersom jeg skulle få bruk for dem, har man alltids Se og Hør.
|