Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Baby/lite barn i midten bak?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-14, 00:19   #11
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Baby/lite barn i midten bak?

Vi har hatt sete nr 2 (BeSafe iZi Combi x3 eller hva det heter) i midten bak fra 18 måneders alder. Hadde da to like på hver side så det var definitivt knotete å plassere barnet siden vi har en høy bil og jeg er lav. Måtte sette barnet sånn halvveis i setet før jeg klatret opp og festet skikkelig. Nå som vi tar bort ferieplasseringen av bilens seter blir nok dette løsningen atter en gang da vi ikke har mulighet for 3-punktssele i midten, kun isofix, og de andre nå har gått over til beltestoler og derfor må ha 3-punktssele (ferieplassering er 2 + 2 + 2, og nå skal vi over til 2 + 3 + 1 igjen, tror jeg).

Med det sagt: Må man så må man, men det er tungvint. (Det kan riktignok tenkes at mitt syn bærer preg av å måtte plassere 3 små i bilen med det som kreves av løft og et dårlig bekken til enhver kjøretur, og at det egentlig ikke er så ille )

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.