Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Pynte gulrotkake til bryllup

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-14, 11:59   #26
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pynte gulrotkake til bryllup

Jeg gikk inn på Cacas-butikken og forklarte at jeg skulle pynte en rosekake og at jeg ikke hadde noe som helst utstyr og trengte alle instruksjoner. Hun som jobber der tok meg med inn på bakerommet deres, pekte på en kake og lurte på om det var en sånn jeg ville lage. Det var det, og så fortalte ga hun meg det jeg trengte av utstyr, forklarte litt og ba meg deretter youtube " rose cupcake frosting". Der var det plenty av gode videoer.

Jeg brukte helt vanlig gulrotkakeglasur, men lagde større porsjon enn vanlig (100 g smør, 225 g kremost, 2 ts vaniljesukker og så mye melis jeg følte at jeg trengte).

Det var faktisk overraskende lett når bare glasuren og kaka var kald, og jeg er ingen estetisker. Den ble ikke like fin som Niobe sin, men fin nok for meg.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.