Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS
Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.
Jeg har vært fristet til å ringe dem opp og si at om de trenger hjelp så kan jeg gjerne hjelpe dem (mot betaling, selvsagt), for de har vært stjerneeksempelet på hvordan man ikke kommuniserer i en slik fusjon. De hadde tjent så utrolig mye på å være mye mer åpen, i stedet for å drive med det lureriet som de har holdt på med. Og den endringen i bookingregler kan jeg omtrent garantere kom som følge av at de må justere seg mot de bookingreglene de har hatt i Elixia. Og hadde de bare sagt det, men det kunne de ikke for de har åpenbart hatt som politikk å si minst mulig. 
God ide, Adri. de trenger VIRKELIG en leksjon eller fem i hvordantavarepåkundene. 
Da jeg ringte for å høre hvordan jeg kunne fortsette medlemskapet mitt hos Elixia etter at mitt senter ble solgt, snakket jeg med en totalt uproff og i tillegg dritsur dame. Jeg spurte hva jeg skulle gjøre for å fortsette medlemsskapet mitt. hun sa: Jeg tar ikke imot oppsigelser på telefonen. Jeg sa at jeg gjerne ville videreføre medlemsskapet mitt hos Elixia - hvorpå hun igjen svarte "VI TAR IKKE IMOT OPPSIGELSER PÅ TELEFONEN!!! Jeg sa: Seriøst?! Jeg vil jo ikke si opp. OG gjett hva hun sa da?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|