|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#781 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Lærerstreik!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#782 |
|
Ser lyst på livet
|
De aller fleste må avtale med lederen sin når de avspaserer, det er ikke alltid at jeg får avspasere når det passer meg best. |
|
|
|
|
#783 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lærerstreik!Hyacinth:Åhnei, du, trygdesnyltere bor det (dessverre) overalt, og jeg tror faktisk jeg har lest at det er flere av dem i Nord-Norge. |
|
|
|
|
#785 |
|
Halloen!
Sv: Lærerstreik!Hvordan vet du hvor mye kollegene dine jobber hjemme, 007? |
|
|
|
|
#786 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hvis jeg var trygdesnylter, hadde jeg ikke turd å si det til noen. Og hvis jeg jobbet mye mindre enn jeg skulle, hadde jeg heller ikke turd å si det til noen. Antar jeg. |
|
|
|
|
#788 |
|
© All rights reserved
|
De er faktisk veldig ærlig på at de ikke jobber 43,5 timer i snitt. Og de det gjelder synes at vi andre jobber aaaltfor mye. Og at årsplaner er bare tull og at over head funker like bra som en PC. |
|
|
|
|
#789 |
|
Kontrollfrik
Vi har ikke overheader engang. Ikke tavler heller. Eller kateter. |
|
|
|
|
#792 |
|
Halloen!
Sv: Lærerstreik!Jeg er så gammel at jeg har vært "over head lærer." :mimrer tilbake til den gang ingen elever hadde PC og lærerne byttet på en felles kontor-PC: |
|
|
|
|
#793 |
|
Kontrollfrik
Men du har i det minste kateter på jobben din, har du ikke? |
|
|
|
|
#794 |
|
maler
|
overheadlærer = lærer som baserer undervisningen kun på at elever skal skrive av det som står på overheadene. Som tilfeldigvis er nøyaktig de samme setningene man finner i læreboka. Vi syntes han fortjente en liten demonstrasjon.
|
|
#795 |
|
maler
|
|
|
#796 |
|
Kontrollfrik
Bruker dere dem? Jeg tror nesten jeg hadde fått sparken om jeg dro inn en overhead... Men jeg har brukt dem masse i Gamle Dager. :mimre: |
|
|
|
|
#798 |
|
By the Sea
|
Sv: Lærerstreik!Jeg kjenner noen som har mottatt arbeidsledighetstrygd uten å gidde å søke på jobber og en snekker som jobber innmari sakte og en jordmor som er fraværende under fødsler og han som sitter i kassa på Rimi oppi her ser ikke akkurat ut som han sliter seg ut, for å si det sånn. : bidrar :
|
|
#799 |
|
Halloen!
Sv: Lærerstreik!Ah, var det det du mente, Katta? Vel, da er jeg ikke en over head-lærer ennå, men kommer nok til å bli det om KS og elg får det som de vil. |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|