|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Lærerstreik!
Jeg skjønner at dere ikke kan avspasere undervisningstiden, men så vidt jeg har forstått er det en god del av arbeidstiden dere ikke underviser. Den tiden kan dere avspasere så lenge det er godkjent av rektor. |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan vi faktisk ikke gjøre. Ikke der jeg jobber i alle fall. Vi er bundet 34 timer eller noe sånt, det kan vi ikke avspasere selv om vi ikke har undervisning i alle de 34 timene. |
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Dette varierer kanskje fra skole til skole. Noen rektorer lar sikker lærerne avspasere også av de bundne timene. Uansett har du 9 timer du kan avspasere helt fritt uten å spørre noen. Jeg kan ikke avspasere mer enn en hel arbeidsdag uten å få forhåndsgodkjenning fra min sjef. |
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg har aldri hørt om en skole der man kan avspasere bundet tid. Og bundet tid er det en hel del av allerde. Man må bruke den ubundne tiden. |
|
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Ingen skoler lar lærere avspasere bundne timer. Og hva har din arbeidssituasjon med dette å gjøre? |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|