Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har du vaskehjelp?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-14, 11:10   #35
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Vi diskuterte temaet i kaffepausen i dag og jeg har vridd hodet mitt for å forstå de som synes ryddingen er verre enn vaskingen. Det som slo meg og som vi snakket om her i dag, er at den effekten man får av at hele huset er strøkent på én gang hver uke, den gjenskapes ikke like lett av å hele tiden smårydde og vaske ett rom nå og ett rom da. Når alt er ryddet og hver flate er vasket er det så mye lettere å vedlikeholde ryddigheten uten at det krever stort i det helel tatt, enn når en må ta mye på én gang. I hvert fall er det sånn hos oss.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.