|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bonde skjøt hund
Mine barn er 8 og 12 og har hatt tilnærmet null omgang med dyr. De vet at de skal være snille med dyr, at de ikke er leketøy og at man skal spørre om man kan klappe før man klapper. Men dette vet de i teorien, og ut fra svært svært begrenset omgang med et par sofahunder, og jeg vet ikke om de vil kunne omsette det i praksis i enhver situasjon. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Nei, men da antar jeg dere møter på såpass få hunder at dette uansett ikke vil være noe problem da? Siden du ikke vet om de klarer sette det i praksis som du selv sier. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Ja, det er ikke ofte vi møter noen som har med seg hund nå for tiden. Ingen av våre omgangsvenner har det, naboene holder heldigvis hundene i bånd, og den av mine "gamle venner" som har hund er fornærmet fordi jeg ikke lar henne ta hunden med inn når hun kommer så hun kommer ikke lenger. Men hun er typen som presenterer hunden før hun presenterer mannen og barnet, og synes at det er helt normalt å la hunden slikke på føttene til folk for å hilse. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
|