Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Bonde skjøt hund

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-14, 23:59   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bonde skjøt hund

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Overhode ikke. Jeg kan skjønne han blir lei av at hunder uten bånd er etter sauene, men man kan ikke gå rundt å skyte hunder for det.

Jo, man kan det, hvis hunden jager sau på et område med båndtvang.
Leste nettopp artikkelen og slik jeg forsto det, ble bonden oppmerksom på at sauene sprang skremt avgårde etter at de hadde sett hunden. Litt senere så han et sprengt lam. Jeg sier ikke at jeg hadde fått meg til å skyte en hund, (eller slakte en sau, for den del) men jeg skjønner at en bonde som dagstøtt opplever at folk gir blaffen i båndtvang får lyst til å statuere et eksempel. Jeg tipper at han har prøvd "snakke med" mange ganger. Selv om jeg, på et vis, kan forstå bonden, har jeg stor sympati for hundeeieren som opplevde dette, selv om han, uvisst av hvilken grunn, ga blaffen i båndtvangen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:38.