Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Finnes denne bilen?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-14, 12:48   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes denne bilen?

Citroën , er det ikke de som står i annenhver sving og venter på Falken?

Hvordan er de største Peugotene, har de fullverdige seter bak?

Gammel 29-07-14, 13:15   #2
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

806 hadde like seter og jeg mener ganske sikkert 807 også har det.

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-14, 14:13   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Peugeot 5008. Fullverdig og fullverdig. Vi valgte ihvertfall den av de bilene som var i samme klasse, en god del med tanke på bruken av 3. seterad. Enkelte vi testet kunne kun brukes av de under 150 cm. Jeg med mine 167 cm kan fint sitte i 3.seterad. Nydelig kjørekomfort. Full setebredde på alle tre setene i 2.seterad. Ikke spesielt med bagasjeplass om alle setene brukes, men kan man nøye seg med 6 seter, så får man plutselig greit med plass.

Men jeg vil tro at Galaxy er mer up your alley når dere skal bruke 3. seterad fast. Den er jo hakket større igjen enn 5008, Ford S-Max, Citroen Grand C4 Picasso, Toyota Verso, VW Safira, Renault Grand Scenic o.l. Dere er 4 barn, ikke sant? Da hadde ihvertfall jeg gått for en str større, selv om jeg elsker vår 5008.

Citroen er bedre enn sitt (gamle) rykte, ja. Så det hadde jeg ikke tenkt på om jeg var dere.

Gammel 29-07-14, 22:41   #4
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Vel. Peugeot og Citroën er stort sett det samme - konsernet bak heter PSA. C8 som nevnes her er samme bilen som 807. Citroën og Peugeot-modellene i dag er stort sett basert på samme grunnplattform, samme elsyste,. samme motorene osv - omtrent slik som f.eks. Audi/VW/Skoda.

Er noen år siden nå disse modellene forsvant fra det norske markedet. I likhet med forrige generasjon Sharan og Galaxy er den biler kjent for å ha en haug problemer. Forrige generasjon Sharan og Galaxy var et samarbeidsprosjekt der man hadde noen små kosmetiske endringer avhengig om det skulle være solgt som Ford eller VW. Bilene var satt sammen av produkter fra begge produsentene og i tillegg vel produsert på en eldre Seat-fabrikk i Spania (Seat hadde en versjon også av bilen, kalt Alhambra)

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:59.