|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Terrortrusselen mot NorgeJeg tenker at det beste vern mot terror er å leve livet sitt fryktløst og ubesværet. Det betyr ikke å innebære at man er sløv og lite årvåken, men å la lite spesifikke trusler om "noe" hindre meg i å leve livet som vanlig er uaktuelt. Jeg bor i en "stor" by og har bodd mange år i Oslo med kontor midt i sentrum, jeg har bodd i et av de få europeiske landene som har vært hjemsøkt av terroraksjoner (Irland) og vært i Palestina. Jeg er påpasselig, men ikke særlig hysterisk.
|
|
|
#2 |
|
Peppy!
|
Sv: Terrortrusselen mot Norge
Ja! Det tror jeg er en god guideline. Dette er rett og slett noe vi må lære oss å håndtere. Sannsynligheten for at noe skjer er ganske lav. Sannsynligheten for at man selv tilfeldigvis også er akkurat der det skjer, når det skjer, er enda lavere. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|