Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Juicepresse og saftkoker

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-14, 21:59   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juicepresse og saftkoker

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg er like treig og kjøpte den phillips som de har som medlemstilbud på Coop nå. Den fungerer fint som snus og lager god juice, og er lett å gjøre ren. Det finnes helt sikkert bedre, men jeg er en juice-jomfru og gidder ikke å bruke masse penger før jeg vet det blir brukt.

Lurt. Pris? Og hvor lenge varer tilbudet?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-14, 22:02   #2
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg er litt nysgjerrig på hva Candy kjøpte, jeg!

Min mor har saftkoker, men den bruker hun stort sett bare til å dampe pinnekjøtt i. Men jeg husker at hun lagde solbærsaft engang. Den var utrolig god.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-14, 23:01   #3
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Lurt. Pris? Og hvor lenge varer tilbudet?

Til 20. juli. Løp og kjøp! https://coop.no/varer/medlemskupp/ph...icer-hr183600/

Seriøst. For knappe 500-lappen var det et godt kjøp. Den moste gulrøtter easy-peasy. Det er garantert ikke den beste juiceren, men den duger.

Gammel 15-07-14, 23:18   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk! Men hmm, kommer jeg til å bruke den?

Gammel 15-07-14, 23:23   #5
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Vi har kjøpt juicemaskin nå og så langt bruer vi den.
Bama har en kjekk nettside med tips.

Min mor lager saft av rips og solbær med sånn saftkoker.
Hun lager eplegele og eplemos også, hvordan vet jeg ikke.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-14, 22:07   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Jeg vurderer å kjøpe den Coop-greia i morgen. Jeg er veldig i tvil om det blir nok en dings som samler støv, men jeg tror jeg skal prøve.

Jeg er ikke noe oppskriftmenneske, men jeg kunne tenke meg å høre litt erfaringer om hva som er godt å blande. Feks eple og ingefær? Gulrot og appelsin? Jeg aner ikke. Hva funker og hvorfor? Og hva funker ikke og hvorfor ikke?

Gammel 17-07-14, 00:11   #7
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg vurderer å kjøpe den Coop-greia i morgen. Jeg er veldig i tvil om det blir nok en dings som samler støv, men jeg tror jeg skal prøve.

Jeg er ikke noe oppskriftmenneske, men jeg kunne tenke meg å høre litt erfaringer om hva som er godt å blande. Feks eple og ingefær? Gulrot og appelsin? Jeg aner ikke. Hva funker og hvorfor? Og hva funker ikke og hvorfor ikke?

Den er veldig enkel å bruke og å rengjøre. Liker du juice, blir den nok brukt.

Jeg har prøvd eple, ananas, appelsin og gulrot. Veldig godt, både sammen og hver for seg. Har også lastet ned en app, for jeg har lyst til å prøve litt grønnskasjuice også.

Gammel 17-07-14, 12:49   #8
energibombe
Aktiv

Medlem siden: Oct 2012
energibombe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det er veldig godt med 5-6 cm med squash, en liten bit ingefær, en sitron, noen gulerøtter og et eple eller to hvis man vil ha det søtere. Det er også veldig godt med en rødbette oppi.

Jeg er glad i gulerotjuice, men det går utrolig mange gulerøtter for å få flere glass juice så det er greit å ha i noe mer væskefylt i tillegg

energibombe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-14, 13:32   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Takk for tips!

Jeg liker godt juice, men unngår for mye pga sukker. Men grønnsaker er jo fint. Mest mulig grønnsaker, ihvertfall.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13.