Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilket sunwing - alene med 5-åring

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-14, 10:54   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket sunwing - alene med 5-åring

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Ja, jeg ville satset på noe lenger inne i middelhavet i midten av september.

Da står det i så fall mellom Kypros og Rhodos. Vi var på Rhodos i fjor, og Kypros har jeg også vært et par ganger, så ingen av delene frister sånn veldig. Og bussturen på Kreta gidder jeg heller ikke, kjenner jeg. Vanskelig, vanskelig

Det blir nok bra uansett hvor vi drar, altså. Poenget er å få litt mor-datter tid, samt mest mulig sol og avslapning til meg. Og det får vi nok uansett hvor vi er

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-16, 19:32   #2
CME
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2016
CME har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilket sunwing - alene med 5-åring

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Da står det i så fall mellom Kypros og Rhodos. Vi var på Rhodos i fjor, og Kypros har jeg også vært et par ganger, så ingen av delene frister sånn veldig. Og bussturen på Kreta gidder jeg heller ikke, kjenner jeg. Vanskelig, vanskelig

Det blir nok bra uansett hvor vi drar, altså. Poenget er å få litt mor-datter tid, samt mest mulig sol og avslapning til meg. Og det får vi nok uansett hvor vi er

Hvor lander dere når alle sier bussturen tar 2t + 15 min?
Var på kreta i fjor, landet i Chania.
Om man drar til platanias, agii apostoli, agia marina, chania er det rett under 40 minutter fra chania til platanias.
Veldig bra busstilbud for å komme seg rundt.

Var i Rethymnon for noen år siden, hit tar det 2 timer. Anbefaler IKKE å dra på blue village ibiscos her, forferdelig. Kanskje det dårligste blue village anlegget jeg har vært på.

CME er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.