Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Venner eller bekjente på Facebook

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-14, 13:33   #9
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Venner eller bekjente på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Du sprer jo ikke om deg om veldig personlige ting du heller.

Nei, jeg gjør ikke det og det er litt pga de jeg har som venner der. Jeg har mange av mine kunder som venner - og mange av dem har jo blitt venner etter mange år. F.eks. når jeg er ute på tur med en kunde og denne er den største konkurrenten til en av dine kundevenner. Jeg ble tagget på restaurant i går med noen kunder, de blir ikke godkjent, men så har jeg lyst til å fortelle mine venner at jeg spiser god mat så da må jeg legge ut en enklere variant evt. luke ut de som ikke trenger å vite.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.