|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd II
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIGult skjørt og Kiss-T-skjorte.
![]() |
#163 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIHvit bukse fra Cambio, lyseblå tunika fra KappAhl og rutete tøysko fra Tommy Hilfiger (bruker dem på tredje året nå, skitne, men gode å gå i).
![]() |
#164 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IITunika fra Tory Burch:
![]() |
#165 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd II |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2014
![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IINy sommerkjole fra Noa Noa, med mønster i hvitt og korall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIJeg har vært i England, og jeg har shoppet, og jeg er i godt humør i dag
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08 "Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli Sist redigert av sindrome : 16-06-14 kl 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIHvit brytertopp, litt oversized til blå og hvite haremsbukser fra HM, lang blå cardigan fra Cubus og hvite sandaler fra Tommy Hilfiger.
![]() |
#170 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIMentalt har jeg sommerkjole og sandaler, i praksis har jeg jeans, lyseblå v-genser med knapper i ryggen fra Sand og svarte sko med halvhøye hæler.
![]() |
#171 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIMilitærgrønn shorts og sort singlet. :vaaaarmt!: |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
biffvase
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIJeg har på meg bukse.
![]() |
#174 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIJeg har spraglemønstrete blå og hvit bukse fra H&M, mørkeblå tunika med smalt belte i livet, svarte sandaler og korallfarget neglelakk på tærne.
![]() |
#175 |
Med nebb og klør
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IISort Desigual skjørt (mitt eneste D plagg) med ganske diskret mønster faktisk samt sort topp og sorte Ilse Jacobsen espadrillos. Bare legger som endelig er passe gylne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIBikkjekaldt i nordens Paris i dag. Nysnø i fjellene, og et par grader i byen ...
![]() |
#177 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIJeg er også i Tromsø i oktoberværet, og har lilla cordskjørt med sikksakkpyntebånd i knæsje rosanyanser, svart topp, lilla cardigan og svarte, tette strømper.
![]() |
#179 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IIJeg har petrolfarget Boden sixties skjørt, en favoritt. Det er smalt, går til rett over kneet og har god stretch og er veldig fint i stoffet. Hvit skjorte med små legg på brystet, og de gode gamle Marilyn-sandalene mine fra Clarks, hvite med litt høy korksåle. Stor sølvveske fra Boden og litt store sølvøredobber. Litt brune bein har jeg også. Og rosa neglelakk på tærne. (!!!) Sist redigert av Filifjonka : 19-06-14 kl 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
biffvase
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? Tråd IINike treningstights, signalgul singlet fra Nike, knallrosa treningsjakke fra Bjørn Dæhlie, oransje sokker. Fargerik på trening i dag.
Det høres ut som et knallfint antrekk!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|