Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Underholdning på fly for en 2-åring?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-07, 14:26   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Underholdning på fly for en 2-åring?

Vi skal snart fly med vår 2 åring. Jeg er veldig spent.
Jeg tror vi tar med en bærbar DVD-spiller. Han er veldig urolig vanligvis.
Hadde vi hatt noe hjelp av Vallergan hadde jeg gitt ham det. Jeg fikk anbefalt å gi antihistamin til mitt ørebarn før flytur, ikke for å sovne men for å gjøre reisen mer behagelig for ørene.
Siden toåringen min allerede er full av antihistamin pga allergi når vi reiser og ikke lenger blir trøtt av dem kan vi ikke gi vallergan i tillegg.

Mange gir Postafen på reise... Er det så veldig annerledes enn å gi Vallergan? (spørsmål til Missa)

For meg som er vant med å gi ungene allergimedisiner titt og ofte virker en dose Vallergan ganske så uskyldig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:42.