|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Innvandrer og bunadJeg skjønner forskjellen.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Innvandrer og bunad
Nei, det er ikke riktig så enkelt. Min lillesøster har f. eks. bodd ganske mange år i et annet land før hun kom til Norge, så hvor går grensen? Om man har minner? Mange minner? Om man har gått på skole i et annet land? Om man har kontakt med familie i et annet land?
|
|
|
#3 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innvandrer og bunad
Eg signerer denne eg, og forstår kva Trulte meiner, men er enig med glitterchick at det er eit vanskelig skilje å sette. Eit barn som er adoptert før det begynner å få minner vil jo ikkje føle spesiell tilknytting til landet det blei født i (med mindre foreldra gjer ein aktiv innsats for at barnet skal føle ei slik tilknytting). Ein person som flyttar frå eit land når han er 20 vil alltid ha barndomsminner frå landet vedkommande var født i. Barndomsminner ligg veldig sterkt i oss alle og har mykje å seie for vår identitet og oppfatning av oss sjølv. Kor gammal ein er når ein flyttar frå eit land til eit anna, og kva utfall det vil ha for kva identitet ein vi ha, anar eg ikkje. Det vil sikkert vere individuelt, og ein psykolog eller antroplog vil sikkert kunne svare langt betre enn meg (til tross for mitt grunnfag i antropologi |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innvandrer og bunadOg la meg legge til, før nokon misforstår, at sjølv om du flyttar frå eit land når du er 20, så kan du få ein annan identitet, altså føle deg "norsk" eller kva no det er, likevel altså. Meiner på ingen måte at dei som har hatt oppveksten i eit anna land ikkje er norske. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|