Sv: Herremote:
Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.
Jeg liker ham i slimfit, og han er rasende sexy i smale jeans og en enkel, hvit t-skjorte.
V-hals på t-skjorten gjør skuldrene bredere, og han blir ekstra rasende sexy.
Forslag til antrekk.
På uformell sommerfest: Linbukse som er rett i modellen og henger fint over rumpa, ettersittende t-skjorte, sandaler eller mokasiner. En genser i helt tynt materiale. (Silke og kasjmir er en fin blanding på sånne gensere. Ser bedre ut enn det høres ut. )
Lørdag formiddag med familien: Shorts til kneet, (med litt lommer, men ikke for baggy.) sandaler og ettersittende t-skjorte. Cardigan med glidlås i halvtynn strikk.
Familieselskap: Lys dressbukse, gjerne i lin og bomull. T-skjorte med slimfit skjorte. Mokasiner.
Ellers: Slimfit jeans mørk vask, t-skjorte med kortermet skjorte. Sneakers, cardigan med knapper og v-hals.
Solbriller: Pilotbriller er alltid fint, ellers er gode gamle Rayban på vei inn.
Palmen: Please do. Jeg elsker å dresse opp menn fra topp til tå. Heldig for meg er det mange menn som shopper 1 gang i sesongen og vil ha hjelp.
For sikkerhetsskyld. Når jeg sier smale jeans så betyr ikke det type tights fra 80-tallet. Bilder har jeg aldri lært å legge inn.
|