|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har dere søppelbøtte på toalettet? | |||
| Ja |
|
214 | 85,60% |
| Nei |
|
36 | 14,40% |
| Vi har utedo |
|
0 | 0% |
| Dopapir |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 250. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du søppelbøtte på do?Jeg kan ikke fordra å kadte på andres kjøkken, jeg synes det er noe veldig privat på lik linje med at jeg ikke vifter med tampong foran kolleger på vei inn på do. Også håper jeg se som ikke har søppelkasse har i vakhodet at det da er fare for at gjesten kaster bind eller tampong i do.
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Har du søppelbøtte på do?
Tuller du?! Hva med å ta med seg veska eller noe inn på badet, og ta med seg bind eller tampong ut i den? Ja, jeg vet at ikke alle har veske. Men lomme eller noe. En kaster jo ikke sånt i do. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Jeg skjønner forsåvidt det første poenget der, men nei, jeg har overhodet ingen tanker i bakhodet (eller andre steder) om at noen av våre gjester skal finne på å kaste bind i do. Joda, jeg har også hørt om at det finnes folk som gjør det, men jeg mener å kjenne vennene våre såpass godt at jeg er rimelig sikker på at de ikke ville finne på noe sånt. Hvis de er for flaue til å gå på kjøkkenet med det som skal kastes, antar jeg de greier å snike pakken med seg i en lomme eller veske og kaste det hjemme eller ute eller noe sånt.
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Nei, vi LAR VÆRE Å KOMME i stedet!
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Ja, for det er jo ikke mistenkelig i det hele tatt.
|
|
|
#7 |
|
flisespikker
|
Det skal jeg jaggumeg konfrontere henne med neste gang hun sier nei. :kampklar:
|
![]() |
| Trådverktøy | |