|
|
|
|
#1 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kattedør
Det er da luke som scanner kattens chip er genialt! Da kommer ikke andre puser inn.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da må jeg heller ha sånn med magnet i halsbåndet eller lignende. Jeg har hund som godt kan få bruke luken ut på altanen også.
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KattedørJeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som ødelegger dører med å sette inn katteluke. Mye lettere å sette den i veggen og det er lettere og billigere å fikse om en ikke skal ha katteluke lenger senere. Greit nok om det er en gammel kjellerdør eller altandør, men i en fin ytterdør så er det jo bare tull. Vi har også luka rett i veggen inn til vaskerommet. Har bare skrudd fast ei plate oppe på veggen under luka som er som en platform den kan gå ut på også har vi bare en bred planke ned til bakken, men stort sett hopper den jo bare opp og ned, for det er ikke så høyt. Vi begrenser tilgangen til huset for katten når vi ikke er hjemme pga. at vi har andre dyr også og pga. at mannen er allergisk. Når den er inne så har den faste plasser den får ligge. Katter er noe skikkelige vanedyr og får seg gjerne litt faste rutiner og plasser den sover. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Er det? Jeg hadde aldri trodd at det var enklere å fikse veggen. Jeg ser for meg at man setter inn kattedør i døra og bytter hele døra når man ikke har katt mer og/eller skal flytte.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|