Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-14, 14:04   #11
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pyntefat? Hva i alle dager putter man på det?

Mine to fat er langt mer romantiske i stilen, så mulig det blir litt kræsj, men jeg har stearinlys (flere av ulike slag på det største jeg har, inkludert noen telysglass), en liten pressglassvase som jeg evt putter noen blomster i og det er vel stort sett det akkurat nå. Til jul eller påske har jeg andre lys og evt en eller annen pyntefigur. På ditt fat ville jeg prøvd å få tre ting med forskjellig form og tekstur, så kanskje et lys, noe i glass og en eller annen dekordings i et annet materiale. Ikke at jeg har greie på sånt i det hele tatt, jeg setter sammen ting jeg liker å se på med noe som betyr noe for meg, så tilfeldige kongler og sånt havner ikke her. Hvis kongler ville jeg ha fylt hele fatet med det, i alle fall, som et fruktfat.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.